IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как COVID-19 променя бизнеса с хранителни стоки?

Празните рафтове се превръщат в символ на обхватните последици от вируса за обществото и снабдителните вериги в света

17:20 | 25.04.20 г. 3
<p>
	<em>Снимка: Maika Elan/Bloomberg</em></p>

Снимка: Maika Elan/Bloomberg

Последна актуализация: 02:30 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

3
rate up comment 2 rate down comment 1
Petar2015
преди 4 години
Ако клиентите са задължени да насят маски, какъв е смисълът да ги раздалечават на Х метра?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 4 rate down comment 2
ing5rov
преди 4 години
Всъщност , тая короноидиотия е тест за интелигентност на хомо сапиенс... има шанс да го премине единствено тая част , която въобще не гледа телевизия и не чете вестници .
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 4 rate down comment 1
ing5rov
преди 4 години
ясно обозначени зони за разстояние от два метра, които държат клиентите раздалечени както вътре, така и извън магазина,Това е шизофрения на много високо ниво !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още